
Регламент "Нафтуся Трофі 2021"
1.Цілі та завдання
Метою проведення змагань є:
- пропаганда та популяризація спортивних змагань серед широких верств населення.
- визначення сильніших екіпажів
2.Термін та місце проведення змагань
2.1. Змагання проводяться у Трускавці та околицях 28-29 березня 2020 року.
· Учасники змагань
- До участі у Змаганнях допускаються екіпажі, областей та міст , на автомобілях категорій: Туризм, ТР-1, ТР-2, ТР-3 (згідно «Вимог технічного допуску автомобілів»).
Категорія ТР1: автомобілі з розміром коліс до 33" включно та 1 лебідкою.
Категорія ТР2: автомобілі з розміром коліс до 36 включно та 2 лебідками
Категорія ТР3: без обмежень по розміру коліс та кількості лебідок.
Категорія туризм-авто: серійні автомобілі. При наявності лебідок вони будуть опломбовані, а використання заборонене.
- Склад екіпажу.
- В категоріі Туризм кількість екіпажу дозволяється по кількості посадочних міст в автомобілі обладнаних пасками безпеки.
- В категорії ТР-1,ТР-2, ТР-3, тільки 2 особи, які мають посвідчення водія, з автомобілем маючим повний привід (4х4). Вікова категорія учасників змагань - не молодше 18 років.
· Характер заходу
Формат змагання:
двох денне gps орієнтування з включеною спец. Ділянкою.
2.2. Тривалість змагань, норматив часу 28 березня 9 годин.
Тривалість 29 березня 5 годин.
4.1 Обов'язкове обладнання для забезпечення безпеки для всіх груп автомобілів
4.2. Ремені безпеки
4.2.1. Автомобілі повинні бути обладнані для всіх членів екіпажу щонайменше триточковими автомобільними ременями безпеки заводського виробництва. Ремені мають бути закріплені на кузові або шасі автомобіля. Рекомендується використання штатних точок кріплення ременів. Для автомобілів початково не обладнаних ременями безпеки, дозволяється кріплення ременів до додаткового поперечного елемента каркаса безпеки.
4.3. Головний вимикач електроустаткування
4.3.1. Для автомобілів груп TR1, TR2. TR3
4.3.2. Автомобіль повинен бути обладнаний головним вимикачем усіх електричних ланцюгів (акумулятора, стартера, генератора, освітлення, сигналізації, запалення, і т.і., за винятком електролебідок). Він має працювати без утворення іскри й бути доступний для всіх членів екіпажу. Вимикання всіх електричних ланцюгів повинне супроводжуватися зупинкою двигуна, незалежно від його типу (бензиновий або дизельний).
4.4. Буксирувальні провушини, стропи, шакли
4.4.1. Автомобіль повинен бути обладнаний буксирувальними вушками, щонайменше одним, встановленим спереду, і щонайменше одним, встановленим позаду автомобіля. Буксирувальні вушка повинні кріпитися до рами автомобіля або кузова, якщо автомобіль має несучий кузов. Вушка мають бути міцними, мати замкнуту форму, діаметр отвору не менше 30 мм, яскравого (червоного) кольору. Дозволено встановлення автомобільних буксирувальних пристосувань на зразок «гак» заводського виробництва.
4.4.2. Трос лебідки, подовжувач троса, стропи, кріпильний гак, скоби (шакли) такелажів і блоки, які використовуються разом із лебідкою, повинні витримувати зусилля на розрив, що дорівнює двократному максимальному зусиллю лебідки.
4.4.3. Автомобіль повинен бути укомплектований плоскою корозахисною стропою, завширшки щонайменше 60 мм.
4.4.4. Заборонені до використання побутові й будівельні мотузки, побутові стропи. Дозволені лише фірмові цільові динамічні стропи промислового виробництва.
4.4.5 Автомобіль повинен бути укомплектований заспокоювач тросу лебідки.
4.6. Вогнегасник
4.6.1. Автомобілі повинні бути обладнані вогнегасниками заводського виробництва, що містять не менше 4 кг вогнегасного складу (брометил, вуглекислота, вогнегасний порошок), зосередженого в одному або двох балонах. Наявність манометрів на балонах обов'язкова.
4.6.2. Застосування пінних вогнегасників не допускається.
4.6.3. Вогнегасники мають бути розташовуватися в досяжних місцях для водія та штурмана. Кріплення вогнегасника повинно бути надійним, але забезпечувати швидке знімання його без застосування інструменту в разі пожежі, тобто дві сталеві стрічки зі швидкознімними защіпками.
4.7. Шоломи
4.7.1. Шоломи, що використовуються на етапах змагань, повинні мати жорстку зовнішню енергопоглинаючу поверхню (пінополіуретанову, пінопластову і т.і.) внутрішню вставку, що є невід'ємною частиною конструкції шолома, і вентиляційні отвори. Рекомендується застосування шоломів для рафтингу, для гірських велосипедів, гірськолижних або хокейних. Дозволяється застосування автомобільних або мотоциклетних шоломів, стандартів Е22 і вище.
4.7.2. Не допускається застосування будівельних касок, шоломів для дорожніх велосипедів, танкових або інших м'яких шоломів.
4.8. Медична аптечка
4.8.1. Автомобілі повинні бути укомплектовані автомобільною аптечкою. Всі складові аптечки мусять відповідати терміну придатності і не мати видимих слідів пошкодження упаковки. Рекомендується доукомплектування протишоковими Аптечка повинна бути в доступному місці та мати водонепроникне упакування.
4.9. Засоби зв'язку.
4.9.1. Для забезпечення заходів безпеки і своєчасності надання медичної допомоги рекомендується обладнати автомобілі радіостанціями (частоти за узгодженням з Промоутерами змагань), а екіпажу мати при собі стільникові або супутникові телефони.
· Безпека та підготовка місць проведення змагань
- Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження несе представник команди та самі учасники відповідно.
- Відповідальність за підготовку учасників команд та дотримання учасниками вимог правил безпеки під час змагань несуть представники команд.
- Організатори надають кожному екіпажу для нанесення на автомобіль емблеми, номери та рекламні наклейки спонсорів.
Стартові номери розташовуються на бокових дверях автомобіля, дублюючі - спереду та позаду автомобіля. Реклама може бути розташована довільно, якщо інше не вказано організаторами. Автомобіль має подаватися на старт з добре видимими номерами та рекламою. Розміщення номерів та реклами у встановлених місцях на автомобілях учасників є обов'язковим.
· Умови визначення першості та нагородження
- Місце екіпажу на довгій дистанції «GPS-орієнтування.» визначається числом зарахованих КП. (Точок) За рівності результатів перевага надається екіпажу, що має менший час проходження дистанції, з урахуванням штрафу за невзяті КП.
- Результати на кожній дистанції та в кожній категорії автомобілів підводяться окремо.
- Результат екіпажів, що перевищили контрольний час, чи не здали контрольну карту (карнет), будуть вважатись за 0 балів.
- Нагородження екіпажів проводиться у загальному заліку за найменшою сумою місць на дистанціях, за рівності результатів перевага віддається кращому результату на довгій дистанції «GPS-орієнтування.».
- Протест на рішення суддів чи на дії інших екіпажів, якщо вони суперечать Правилам, та цьому Регламенту приймає суддівська колегія у письмовому вигляді протягом 1 години з моменту оголошення попередніх результатів. Суддівська колегія розглядає протести та знайомить зацікавлені сторони з результатами розгляду. Через годину після оголошення останнього (враховуючи розгляд протестів) варіанту попередні результати стають остаточними.
· Страхування. Відповідальність.
Водіям рекомендовано мати поліс обов'язкового страхування цивільно-правої відповідальності власників наземних транспортних засобів, на якому вони змагаються, а також кожний з членів екіпажу повинен мати страховий поліс від нещасних випадків.
Організатори рекомендують водіям мати страхові поліси підвищених ризиків.
Організатори не відповідають за збитки, як по відношенню до водіїв та їх майну, так і за збитки заподіяні третім особам та їх майну.
Юридичну відповідальність за події з екіпажем під час проходження дистанції, пов'язані з порушенням правил техніки безпеки та ПДР, несе водій. Якщо проходження окремого етапу чи подальша участь в заході не під силу екіпажу, то екіпаж має зійти з цього етапу чи маршруту, сповістивши організаторів.
10. Екологія
Підчас проведення заходу учасникам забороняється:
- валка та рубка живих дерев;
- використання лебідок та інших такелажних засобів без корозахитної стропи;
- рух по паханим чи засіяним полям;
- залишати на території заходу сміття будь-якого походження - як побутовий (банки, пакети, пляшки і т.і.), так і «техногенний»
(злиту оливу, несправні запчастини авто і .т.п.)
Будь-які порушення екологічних вимог штрафуються зняттям з заліку. Вивіз екіпажами сміття із зони проведення заходу - обов'язковий.
Цей регламент є офіційним викликом на змагання.
Заявки можна відправляти на електронну почту naftusyatrophy@gmail.com
Або в день змагань у відповідності до програми заходу.
Форма заявки:
- П. І. Б. : Пілота,Штурмана,і решта членів екіпажу.
- Клас в якому будете приймати участь.
- Номери телефону всіх членів екіпажу.
- Марка та модель Транспортного Засобу.