Регламент "Нафтуся Трофі 2019"

Зміст

  • 1. Визначення
  • 2. Характеристики змагань
  • 3. Учасники та водії
  • 4. Подання заявок
  • 5. Транспортні засоби
  • 6. Ідентифікація ТЗ
  • 7. Безпека та екологія
  • 8. Організаційний комітет
  • 9. Обовязкові перевірки та контроль
  • 10. Класифікація, порядок нарахування балів
  • 11. Програма
  • 12. Офіційні особи

1.1. Нафтуся трофі 2020 (КУБ, Трускавець) це аматорські змагання, які організовуються Клубом Оффроад Трускавець за підтримки місцевої влади та спонсорів. 

1.2. Місце проведення Трускавець та околиці.


2.1. Характеристики змагань: двох денне gps орієнтування.

2.2. Тривалість змагань, норматив часу 23 березня:9 годин.

Тривалість 24 березня 5 годин.


3.1. Учасником може бути любий бажаючий, маючи відповідний транспортний засіб та посвідчення водія.

3.2. Екіпаж складається мінімум з двох осіб.

3.3. Кількість членів екіпажу не може перевищувати кількість обладнаних ремнями безпеки місць для сидіння.Усі члени екіпажу повинні знаходитись у транспортному засобі при старті, фініші та на контрольних пунктах.

3.4. Стартовий внесок 500 грн з члена екіпажу,до 20.03.2019р. Після 20.03.2019 - 700 грн.


4.1. Заявки можна відправляти на електронну почту naftusyatrophy@gmail.com

Або в день змагань у відповідності до програми заходу.

4.2.Форма заявки: 

  • П. І. Б. : Пілота,Штурмана,і решта членів екіпажу.
  • Клас в якому будете приймати участь.
  • Номер телефону.
  • Марка та модель Транспортного Засобу.


5.1. Транспортні засоби повинні відповідати заявленим категоріям: ТР1, ТР2, ТР3 та «туризм-авто».

5.2. Категорія ТР1: автомобілі з розміром коліс до 33" включно та 1 лебідкою.

5.3. Категорія ТР2 автомобілі з розміром коліс до 36 включно та 2 лебідками

5.4. Категорія ТР3 без обмежень по розміру коліс та кількості лебідок.

5.5. Категорія туризм-авто: автомобілі з необмеженим розміром коліс. При наявності лебідок вони будуть опломбовані, а використання заборонене. 


6.1. Організатор видає учасникам бортові номера, які мають бути нанесені на передні бокові двері автомобіля та переднє,заднє скло.

6.2. При наявності рекламної продукції, вона повинна бути нанесена на крила автомобіля, або на задні вікна автомобіля.

6.3. За якість нанесення бортових номерів та реклами відповідає учасник.


7.1. Кожен автомобіль повинен бути окомплектований вогнегасником, корозахисною стропою, шоломами, пасками безпеки.


8.1. Для забезпечення роботи на змаганні Організатор призначає Керівника змагання, Технічного комісара, Головного суддю змагань, Хронометриста змагань.


9.1. Технічний комісар перевірятиме наявність корозахисної стропи, шоломів, пасків безпеки, правильність нанесення бортових номерів, реклами спонсорів.


10.1. Контрольні пункти (КП) = 1КП-1 Бал. 


11.1. програма:

  • 23 березня

7:30 відкриття штабу змагань і початок реєстрації. м.Трускавець,Площа Незалежності (49.278282, 23.505968)

8:30 відкриття змагань і брифінг

9:00 Старт першого екіпажу (49.2631494, 23.4982230)

18:00 Фініш першого екіпажу. Готель "Візит" (49.297344, 23.509709)

18:45 поселення в готелі ( хто фінішує швидше той зможе поселитись швидше)

20:00 святкова вечеря

  • 24 березня

8:30 Старт першого екіпажу (49.297344, 23.509709)

13:30 Фініш першого екіпажу (49.297344, 23.509709)

14:30 оголошення остаточних результатів

16:00 нагородження Трускавець Майдан Незалежності (49.278282, 23.505968)


12.1. Офіційні особи:

Керівник змагань Шабалін Євген Градович Михайло

Головний суддя Градович Михайло

Технічний комісар Ніколаєвський Микита

Хронометрист Косилов Георгій, Остапчук Андрій, Козак Віталій

Начальник безпеки Роботецький Роман.


Додаток 1. Контроль проходження траси 

Процедура отримання відмітки про проходження контрольного пункту (без суддів) на СД: 

Екіпажу необхідно сфотографувати знак контрольного пункту, свій транспортний засіб (засоби) і одного з членів екіпажу на цифровий фотоапарат, виконавши вимоги щодо компонування кадру. На суддівському пункті фінішу екіпаж здає карту (карти) пам'яті з фотоапарата. Карта приймається тільки якщо обидва члени екіпажу і транспортний засіб (засоби) знаходяться в зоні суддівського пункту. Процедура отримання відмітки про проходження контрольного пункту виконана правильно тільки якщо хоча б на одній фотографії є правильно скомпонований кадр, на якому видно всі необхідні елементи, обумовлені в вимогах. У разі відсутності кадру з будь-якої причини процедура відмітки про проходження контрольного пункту не виконана.

Вимоги по компонуванню кадру для автомобілів та UTV - на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:

  • номер даного контрольного пункту;
  • автомобіль учасника з виразно помітним бортовим номером; ▪ один з членів екіпажу, котрий однією рукою торкається знака даного контрольного пункту (рука, не закриваючи номера, торкається фарби, що позначає номер), а іншою рукою тримається за будь-яку частину свого автомобіля (крім троса лебідки та інших тросів, в т.ч. гілковідбійників), причому ця частина повинна становити єдине ціле з автомобілем (не повинна бути відокремлена від нього). Допускається відкривання дверей (у тому числі задньої ) і капота.
  • Член екіпажу, при фотофіксації взяття КП, повинен чітко ідентифікуватися, тобто на фото повинно бути чітко видно його обличчя (на шоломі з захисним склом, необхідно підняти/зняти захисне скло, окуляри, тощо); При фотофіксації взяття КП, не допускається перекриття частини тіла, будь-яким предметом (стовбуром, стовпом тощо). У подібному випадку взяття КП не буде зараховано;

Вимоги по компонуванню кадру для квадроциклів - на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються: 

  • номер даного контрольного пункту; 
  • два квадроцикли учасників з виразно помітним бортовими номерами на них та один з членів екіпажу; 
  • один з членів екіпажу, котрий однією рукою торкається знака даного контрольного пункту (рука, не закриваючи номера, торкається фарби, що позначає номер), а іншою рукою тримається за будь-яку частину квадроциклу (крім троса лебідки та інших тросів), причому ця частина повинна становити єдине ціле з квадроциклом (не повинна бути відокремлена від нього). Другий квадроцикл повинен знаходитись на відстані не більше 1.5 м. від іншого квадроциклу чи контрольного пункту. 
  • Член екіпажу, при фотофіксації взяття КП, повинен чітко ідентифікуватися, тобто на фото повинно бути чітко видно його обличчя (на шоломі з захисним склом, необхідно підняти/зняти захисне скло, окуляри, тощо); При фотофіксації взяття КП, не допускається перекриття частини тіла, будь-яким предметом (стовбуром, стовпом тощо). У подібному випадку взяття КП не буде зараховано;

Якщо номер контрольного пункту намальований у колі, або обмежений горизонтальними або вертикальними лініями, то достатньо, якщо рука торкається місця обмеженого цими лініями. 

Розрішення знімка має бути не менше 1600х1200 і не більше 4000х3000, формат зображення jpeg. Використання специфічних форматів виробника (raw, tiff) не допускається. Організатори гарантують підтримку карт пам'яті форматів Compact Flash Type I/II, SD Card, MultiMediaCard, Memory Stick, Memory Stick PRO, SmartMedia, xD. Використання інших типів карт пам'яті можливе лише за умови попереднього погодження з організатором та надання учасником обладнання для переносу інформації з фотоапарата на комп'ютер Організатора. Файли зображень що подаються учасником повинні містити тільки зображення фотофіксації КП, за виключенням механічного браку. За порушення цієї вимоги екіпаж буде оштрафований у розмірі 50% стартового внеску.

Псування знаку КП не дозволяється і пеналізується зняттям екіпажу зі змагання. Якщо цей факт зіпсування (знищення) об'єкту КП не дає можливості об'єктивно класифікувати інші екіпажі, Колегія Спортивних Комісарів зобов'язана прийняти рішення щодо скасування результатів цього КП. Не дозволяється фіксація тросу лебідки за предмет точки КП і пеналізується анулюванням екіпажу проходження (взяття) однієї точки КП. 

Якщо похибка розташування КП на місцевості становить понад 50 м від ідеальних координат, то дане КП буде виключено з траси змагання. Факт відхилення від координат повинен бути підтверджений офіційними особами


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати